pressearbejde
i praksis

pRessearbejdet

I en verden, hvor det generelle nyhedsflow er massivt, hvor de traditionelle medier er suppleret af sociale medier, bloggere og influencers og, hvor fake-news er kommet til, er kravet til kvaliteten af det traditionelle PR-arbejde steget markant. I centrum er den gode historie. Den historie, der er relevant, vedkommende og interessant for både institution, medie og læser, seer eller lytter.

 
 
 

Strategi

Med et godt kendskab til det danske medielandskab, udvikler og eksekverer jeg PR-strategier, der inkluderer magasiner, ugeblade, aviser, podcasts, radio & tv.

Er der brug for et længervarende mediesamarbejde, medietræning eller et ønske om positionering, bliver det en del af den samlede strategi.

Løbende med en given presseindsats, sørger jeg for medieovervågning ligesom jeg naturligvis producerer pressemeddelelser og presseinvitationer.

3 tips til pressearbejdet

3 tips til pressearbejdet

 

Planen

Læg en plan for pressearbejdet, så du ikke mister overblikket.

 

Perspektivet

Led efter de historier, der har de største perspektiver ud i verden og ind i mennesket.

 

Medie match

Find de rette medier til din historie, der hvor der er en gensidig relevans.